Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Specjalista ds. projektów

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dobre Gminy z siedzibą przy ul. Kameliowej 4 w Dobrej (72-003) ogłasza nabór na SPECJALISTĘ DS. PROJEKTÓW

Przedmiot naboru:

1. Stanowisko – specjalista ds. projektów

2. Wymiar zatrudnienia: pół etatu

3. Data zatrudnienia: 28.04.2025 r.

4. Forma zatrudnienia: umowa o pracę

5. Miejsce pracy: biuro Stowarzyszenia LGD Dobre Gminy

Wymagania do kandydatów

konieczne

  • wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji,
  • biegła obsługa komputera i Internetu,
  • znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z funduszami Unii Europejskiej,
  • kompetencje pracownika administracyjno – biurowego (doświadczenie w pracach biurowych),
  • co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów,
  • komunikatywność, chęć samokształcenia, kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność.

Pożądane

  • ukończone kursy związane z projektowaniem i zarządzaniem projektem, 
  • znajomość Leadera, PROW, EFS
  • miejsce zamieszkania na obszarze LGD,
  • prawo jazdy kat. B.

Dodatkowe

  • znajomość języka obcego

Zakres zadań na stanowisku SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW

  • przygotowywanie i składanie wniosków do Samorządu Województwa na projekty grantowe dla LGD oraz ich rozliczanie,
  • prowadzenie doradztwa i szkoleń dla beneficjentów,
  • informowanie i ogłaszanie naborów w ramach projektów konkursowych i grantowych,
  • obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach projektów konkursowych i grantowych – przyjmowanie wniosków, weryfikacja, przygotowywanie umów z beneficjentami,
  • przekazywanie środków pieniężnych dla beneficjentów projektów konkursowych i grantowych – współpraca w tym zakresie z księgową,
  • kontrola i monitoring projektów konkursowych i grantowych realizowanych przez beneficjenta,
  • przyjęcie, weryfikacja i zatwierdzenie sprawozdań merytorycznych i finansowych po zrealizowaniu przez beneficjenta projektu grantowego,
  • ocena wraz z potwierdzeniem stopnia osiągnięcia założonych przez beneficjenta wskaźników,
  • pełna obsługa beneficjentów, doradztwo i pomoc przy sporządzaniu wniosków i ich rozliczaniu,
  • koordynowanie prac związanych z realizacją projektów własnych,
  • przygotowywanie i prezentowanie informacji na temat projektów składanych w ramach projektów grantowych i własnych,
  • świadczenie bezpłatnego doradztwa dla beneficjentów,
  • gromadzenie dokumentacji,
  • prace zlecone przez zarząd lub kierownika biura.

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys – curriculum vitae,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • dokumenty poświadczające staż pracy ( jeżeli posiada),
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/We (RODO).

Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 10 kwietnia 2025 do godziny 13.00

W przypadku ofert przesłanych droga pocztową należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w określonym w ogłoszeniu o naborze – terminem wiążącym jest data wpływu do biura Stowarzyszenia LGD Dobre Gminy ul. Kameliowa 4, 72-003 Dobra

Kontakt w razie pytań:

info@lgddobregminy.pl

oświadczenie RODO – wzór

oświadczenie o niekaralności – wzór

Brak możliwości komentowania.