Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dobre Gminy z siedzibą przy ul. Kameliowej 4 w Dobrej (72-003) ogłasza nabór na SPECJALISTĘ DS. PROJEKTÓW
Przedmiot naboru:
1. Stanowisko – specjalista ds. projektów
2. Wymiar zatrudnienia: pół etatu
3. Data zatrudnienia: 28.04.2025 r.
4. Forma zatrudnienia: umowa o pracę
5. Miejsce pracy: biuro Stowarzyszenia LGD Dobre Gminy
Wymagania do kandydatów
konieczne
- wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji,
- biegła obsługa komputera i Internetu,
- znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z funduszami Unii Europejskiej,
- kompetencje pracownika administracyjno – biurowego (doświadczenie w pracach biurowych),
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów,
- komunikatywność, chęć samokształcenia, kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność.
Pożądane
- ukończone kursy związane z projektowaniem i zarządzaniem projektem,
- znajomość Leadera, PROW, EFS
- miejsce zamieszkania na obszarze LGD,
- prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe
- znajomość języka obcego
Zakres zadań na stanowisku SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
- przygotowywanie i składanie wniosków do Samorządu Województwa na projekty grantowe dla LGD oraz ich rozliczanie,
- prowadzenie doradztwa i szkoleń dla beneficjentów,
- informowanie i ogłaszanie naborów w ramach projektów konkursowych i grantowych,
- obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach projektów konkursowych i grantowych – przyjmowanie wniosków, weryfikacja, przygotowywanie umów z beneficjentami,
- przekazywanie środków pieniężnych dla beneficjentów projektów konkursowych i grantowych – współpraca w tym zakresie z księgową,
- kontrola i monitoring projektów konkursowych i grantowych realizowanych przez beneficjenta,
- przyjęcie, weryfikacja i zatwierdzenie sprawozdań merytorycznych i finansowych po zrealizowaniu przez beneficjenta projektu grantowego,
- ocena wraz z potwierdzeniem stopnia osiągnięcia założonych przez beneficjenta wskaźników,
- pełna obsługa beneficjentów, doradztwo i pomoc przy sporządzaniu wniosków i ich rozliczaniu,
- koordynowanie prac związanych z realizacją projektów własnych,
- przygotowywanie i prezentowanie informacji na temat projektów składanych w ramach projektów grantowych i własnych,
- świadczenie bezpłatnego doradztwa dla beneficjentów,
- gromadzenie dokumentacji,
- prace zlecone przez zarząd lub kierownika biura.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- dokumenty poświadczające staż pracy ( jeżeli posiada),
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/We (RODO).
Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 10 kwietnia 2025 do godziny 13.00
W przypadku ofert przesłanych droga pocztową należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w określonym w ogłoszeniu o naborze – terminem wiążącym jest data wpływu do biura Stowarzyszenia LGD Dobre Gminy ul. Kameliowa 4, 72-003 Dobra
Kontakt w razie pytań:
info@lgddobregminy.pl
oświadczenie RODO – wzór
oświadczenie o niekaralności – wzór